Compartilhe

sábado, 26 de maio de 2012

Rigging a character for UDK in 3ds Max and Maya Simultaneously Part 1

This series will go over rigging a character in 3ds Max and Maya at the the same time..
I'll be using two different skeletons,(both available to download on the UDN here,
http://udn.epicgames.com/Three/rsrc/Three/DownloadsPage/ExampleSkeleton.fbx
and here,
http://udn.epicgames.com/Three/rsrc/Three/UDKCustomCharacters/UT3_Male.max

I'll also be using FBX export for the characters exclusively and not ActorX......ActorX was dropped by Epic Games last year because their technical animator said it had to many floors in the plugin.FBX Is fully supported in all Autodesk software and UDK..Many 3d applications have support for FBX too :)

The link to the online anatomical tool is here,
http://www.artnatomia.net/uk/artnatomiaIng.html





0 comentários:

Postar um comentário

Seu comentário é importante para a manutenção do BLOG.

Não será publicado comentários que infringirem as seguintes regras:

01- ofensas gratuitas aos membros da UDKBrasil
02- descrédito para com a postagem
03- links com malwares ou qualquer tipo de fraude
04- palavras de baixo calão contra participantes
05- links de download não serão permitidos, a não ser que sejam gratuitos (freeware ou software de teste) e relacionados a UDK ou Computação Grafica.

Pedimos a gentileza de não USAR CAPS LOCK ligado.

OBS; assim que seu comentário for publicado,se junto dele NÃO houver uma resposta para sua dúvida,é porque não sabemos te responder...infelizmente, não sabemos de tudo!!

Seja bem vindo.

Fórum UDKBrasil

Top View Semanal

Top View Mensal

Top View de todos os Tempos

 
UDK BRASIL | by TNB ©2010