Lipsync animation without using Facefx in UDK
This a very quick demo of creating lipsink animation which works in a cooked and packaged game without using that pile of crap FaceFX......
In the coming tutorials I'll show you how superior in a million ways it is to FaceFX
This is just a demo of face robot in softimage xsi and not a tutorial simply because of the complexity of Autodesk softimage and the fact that most of you won't have.
So I just wanted to demonstrate its superiority to facefx and voice-o-matic.........
2 comentários:
Informative post, Very well and detailed Explanation. Thanks a lot for the share.
22 de junho de 2011 às 04:55Thanks man, credits to Lexluthor
22 de junho de 2011 às 05:31Postar um comentário
Seu comentário é importante para a manutenção do BLOG.
Não será publicado comentários que infringirem as seguintes regras:
01- ofensas gratuitas aos membros da UDKBrasil
02- descrédito para com a postagem
03- links com malwares ou qualquer tipo de fraude
04- palavras de baixo calão contra participantes
05- links de download não serão permitidos, a não ser que sejam gratuitos (freeware ou software de teste) e relacionados a UDK ou Computação Grafica.
Pedimos a gentileza de não USAR CAPS LOCK ligado.
OBS; assim que seu comentário for publicado,se junto dele NÃO houver uma resposta para sua dúvida,é porque não sabemos te responder...infelizmente, não sabemos de tudo!!
Seja bem vindo.